Sedacengiz 35’de gitmiştim canım 2.610 du doktor normal mi dedi sana göre az gelen doktorlara göre normal gelebiliyor
Hhhhhhh Bana doktor üç hafta kadar geri olduğunu ve bebek kilo almazsa sezaryen olmam gerektiğini söylemişti
Sedacengiz Hhhhhhh ye derim cnm tavsiye ederim ben çok faydasını gördüm . Muzu aç karnına yersen kabız yapmaz