DDT Alya_7 Ben Mustela kullanıyordum. 6 buçuk aylık oldu oğlum. Pişiği önleme konusunda iyi sayılır ama pişiği geçirmiyor. Bir süre sürmedim, pişik oldu biraz. Mustela geçirmedi, Bepanthol Baby aldım şimdi, geçirdi pişiği. ☺️
Bgmcontay Mustelayi bilmiyorum ama ablam bebeğinde sudocrem kullanmıştı bence müthiş bir krem çok memnun kalmıştık.Bende bebeğime o yüzden sudocrem ve bephantol pişik kremi ni ikisini de aldım 😊