ozlmakdmr Bugün ilk doz aşımı oldum başta iyiydi ama şuan kolumu kaldıramıyorum kolum işlevini kaybetti resmen aynı sorunu yaşayanların var mı ?
HavvaMerve ozlmakdmr Normal canım kolonyalı pamuk koy aşının olduğu yere o çok rahatlatıyor agrıyı da alıyor
Serrammm Kolunun tam üstüne uyumamaya çalış ve o kolunla ağır birşey kaldırma dinlendir çabuk geçer benim 2.de öyle olmuştu.
Rmys_eyllhfa_ Kolonyalı pamuk ama kolonya soğuk olsun daha faydalı oluyor çok hareket ettirme üstüne yapmamaya çalış çok ağrı yaparsa da parol kullanabilirsin demişti bana hemşire 😇ama bir hafta ister istemez ağrı oluyor galiba
Hilall71 ozlmakdmr 1 hafta ağrısını çektim ilk dozda ama ikinci dozda hiçbir ağrı olmadı Fazla oynatmamaya çalışın
Feyza-nur ozlmakdmr ben 2 gün kolumu kaldıramamıştım sağolsun annem giydirdi o dereceydi ama sonra kendiliğinden geçiyor
edatorun19 prof. dr. Alişan Yıldıran hocanın tetanoz aşısı hakkındaki yorumu diye aratıp bı dinleyin derim ☺️
Gunes_84 ozlmakdmr bende 1 ay önce oldum iğne olurken hiç hissetmedim ama akşamında kolumu kaldıramadım 3-4 gün sürdü sonra geçti
ozlmakdmr Herkese çok teşekkür ederim verdiği fikirlerinden dolayı kolonya ve pamuk uyguluyorum rahat yatabilmek için yatmadan önce parol içicem kolumuza hiç kıpırdamadan duruyorum enn kısa zamanda geçer inşallah 🙏