Guler98 ben normalde süte tarçın koyup içiyorum dayanamayınca rennie duo içiyordum ama 25ten sonra benim de geçmemeye başlayınca doktorum lansor mide ilacı yazdı ama çok kullanma dedi bende üç dört gün önce sadece bir tane aç karnına içtim maşallah deyim o günden beri bir kere ekşimedi yanmadı yine eşimde de ekşime yanma vardı oda o gün içti onda da tık yok doktoruna danışarak lansor yazdır canım mide asiti salgılamasını engellediği için bu kadar etkili bide doktorum probiyotik kefir ve günde üç defa aç karnına bal yutarsan mide duvarını koruyucu görev görüyor dedi