Merhaba arkadaşlar biz bugün tam 35+3 üz 34. Haftadan beri ağrılarım geçmedi her hafta belli 1 2 gün geçmeyen ağrılar yaşıyorum nstde bişey çıkmıyor ama çok fena karnım gurulduyor ve ağrıyor lavaboya çıkınca rahatlıyorum sonra tekrar başlıyor çıkmamışım gibi benim gibi böyle ağrı çeken varmı bu haftalardan sonra yoksa ben mi çok gazlıyım sorunluyum anlayamadım 😭😭