34_21_23 Tugcehocuk burda bir doğum hikayesinde görmüştüm canım faydası oluyor galiba. Bende suya koyup içmeyi düşünüyorum
suscarparimm Tugcehocuk Halam yapmıştı 1 sene önce faydasını gördü bende aldım aktardan sancım başlayınca yapacağım faydasını gördü tabi inanarak yapmak en önemlisi 🌸
Balbocegi_ Tugcehocuk ben aldim annem ne olur ne olmaz suya surelerini okudu kapalı duruyor sanfim basladigi gibi yapicm
depsizoo Tugcehocuk peki bişey sorucam diyelimki otu koydun suya ama duasını yapmadın içtin işe yararmı
Tugcehocuk Balbocegi_ bende duasini onceden okusansa olurmu dedim.o anda okuncak zaman firsat olmayabilir.kavanozda suya okuyayim doguma giderkende icine atarim
Balbocegi_ Tugcehocuk kavonoz kucuk olmazmi canim ben yogurt kavosi aldim koydum icine otu suyada okudu annem ne olur ne olmaz diye kapadim agzini oylece duruyo cuma gunude ota okucam yasin nette duydum ot duyuyor gibi birsey inanmak gerekmis birde
Tugcehocuk Balbocegi_ baska buyuk birseye koyayim bende o zamn cnm.ayetel kursi felak nas okuncak diye yaziyodu yasinde okuyayim.nekadar kaldi senin? Benim son 15 gun gelen yok hala😐 2 cocukta 37 38de dogmustu benim