Eceatesx Kizlar bugün doktor kontrolüm vardı gittim çok skur bebeğim sağlıklı o zaman bı sıkıntım yoktu 24+5 haftaligiz eve geldim yürürken rahmim ağrıyor sanki bı ağırlık var orda acile gitmek lazım mı ,normal mi sizce ?
depsizoo Eceatesx Normal 24+3üz bizde bugün bendede ağrı vardı ama biyerde toplandığı için oluyomuş hareket ettiğinde kasılıyo ya ondan kaynaklanıyomuş