Merhaba güzel anneler🌸 14 haftalık hamileyim, malum ev işleri falan yapıyorum ve çabuk yoruluyorum. Belimde ağrı aşırı çok oluyor. Acaba bel ağrısı çeken var mı? Varsa bir şey kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız doktor tavsiyesi ile mi? Ben çok tereddütte kaldım bel ağrısı için krem sürülür mü hamileyken bilemedim. Varsa önerileriniz yazar mısınız 🌼🌼🌼