Benim de riskli çıktı. Down sendromlu olma ihtimali yüksek denildi. Perinotolojiye yönlendirdiler, riskli gebeliğe, genetik bölümüne, ordan oraya savuruyolar resmen. Amniyosentez yapılacak dendi falan filan. Bem hiçbirini kabul etmedim yaptırmadım. Eğer sonuç ne olursa olsun, bebeğimden vazgeçmicem diyorsanız hiçbirşey yaptırmayın derim. Ben öyle yaptım. Dedim ki Rabbim, veren de alan da sensin. Bu senin bize sınavın, farkındayım dedim. Senden ne gelirse başım gözüm üstüne dedim. Gerçekten down sendromlu olsa, ya da başka bir genetik hastalığı olsa, ve ben ondan vazgeçsem… Allah diğer çocuğumdan çıkartamaz mı bunu. Onu da elimden alamaz mı? Herşey bizler için evet. Sadece dua ve tevekkül tavsiyemdir size. Sağlıkla sıhhtale hayırlı şekilde kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🤲🤲