Damlanurrr Kızlarrr biz 7+3 günlük olduk sol kasık ve sağ kasık ağrım var arada bir yokluyor. Mide bulantısı da var ama bugün biraz daha iyiyim şükür inşallah bir daha olmaz. Sizde durumlar nasıl güzel anneler 🌸🌸
Didemmmmm Damlanurrr bende 8+3 üm ara ara kasık ağrım oluyor ama akşamlar ı mide bulantısı beni çok bunalttı 🤢
MelegimibekliyorumM Damlanurrr merhabaa 7+4 üz bizde. Bel ağrısı arada kasık ağrısı var o kadar. Onun dışında hamile değilim herhalde diye dolanıyorum. 🙄
melekanesi Damlanurrr 9 haftalığız 🍒 Mide bulantısı, uyku, halsizlik, iştahsızlık. 2 hafta sonra randevumuz var. Zaman çabuk geçsin istiyorum. Sonra ikili tarama testi inşallah 🤲🏻 Kızlar sağlıkla kucağımıza alırız inşallah.
mavi_kus Damlanurrr 8+1 🥰 iştahsızlık bulantı halsizlik yorgunluk göğüslerde hassaiyet var ama genel olarak iyiyim 🥰
Merveli1 8+2′yiz🍀 benim iştahımın çok açılması ve arada kaşık ağrısı olması dışında çok bir şikayetim yok. Heyecanlar bir sonraki randevuyu bekliyorum😍
Damlanurrr Merveli1 al bendende o kadar canım 3 hafta sonrasına randevu verdi doktor acaba iyi mi diye merak etmiyor değilim sabırsızlıkla onu görmek istiyorum nasıl geçecek 3 hafta bilemiyorum🙈🙈 ne güzel iştahın açılmış canım keşke benimde açılsa mutfağa girmek dahi istemiyorum sanki her yer kokuyor gibi geliyor bana 😪
Damlanurrr Didemmmmm haşlanmış patates dene canım benim bulantılarıma iyi geldi gibi belki sende de işe yarar
Mrs-Turkk Didemmmmm 8+4 ümmm diyordum kii herkesin sabah midesi bulanırr benim neden akşaam daha yoğun oluyorrr bu yalnız değilmişim☺️
Merveli1 Damlanurrr eveet doktor kontrolünden geldikten bir kaç gün sonra hamile olduğumu anlıyorum ama şimdi mesela aradan saman geçince ben de sürekli kendimi yokluyorum :) napıyor acaba büyüyor mu kalbi atıyor mu diye? Sanırım o endişe hiçbir zaman bitmeyecek.
Didemmmmm Damlanurrr evet onu denedim ama çok afedersin kabızlık yaptı ☹️ çubuk kraker ve beyaz leblebi ile idare etmeye çalışıyorum
Damlanurrr MelegimibekliyorumM Bel ağrısı bende de oluyor ara ara inşallah atlatırız bu dönemleride sonra gebeliğin tadını çıkartırız 🙈
[silindi] MelegimibekliyorumM canım merhaba . Bizim de bebek isteğimiz var persembe günü kan vermeye gideceğim . Özellikle 2 haftadir olan ara ara kasık ağrım var . Nasıl oluyor bana tarifler misin umarım benim ki ile aynıdır bende güzel haber alırım 🙏 benim ara ara oluyor çok kivrandiran bı ağrı değil
Damlanurrr Didemmmmm anladım canım kuru kayısı da iyi gelir kabızlığa artık sindirim sistemimiz de değişime başlıyor ve çok fazla sıkıntı yaşamayız inşallah kabızlık konusunda 🤲
Sibelcnbz melekanesi beraberiz bende öyleyim canım Allah hayırlısıyla kavuşmak nasip eylesin inşallah
Damlanurrr melekanesi çok şükür canım olmasın ben de bir yeri çektiriyorum yarım saat dinleniyorum sonra diğer yerlere devam toz alma işlemini ertesi güne bırakıyorum valla 🙈
Damlanurrr mavi_kus çok şükür canım benim geçecek inşallah onlarda şöyle 4 5 aylık olsaydı hayırlısı ile 🙈🐣
gamzelianne1 8+5 olduk 9. Haftaya az kaldi 😌 heyecanla bekliyorum 9. Haftayi 😂 cuma gunu kontrolum vardi mecbur persembe gidecem insallah 3 hafta bi problem olmadan gecer 😌🤲🏻
Damlanurrr gamzelianne1 inşallah ben kendimi çok esirgiyorum ya sende de var mı öyle bir durum çok ağır olmamak kaydıyla bir iş yapsam pişmanlık duyuyorum neden yaptım diye değişik hormonlardan galiba 🙈🙈
yusufalpmom Damlanurrr bende 7+2 yim bulantım yok ama tiksiniyorum herseyden ara ara kasık agrım oluyor ❤️
melekanesi Damlanurrr boşver canım. Sizin canınızdan kıymetli mi ev. Vücudunu dinle. Dinlenmek istediğinde uzan, uyumak istiyorsa uyu. 🥰 Hem pandemi dönemi eve misafirde gelmez. Boşver 🤪
gamzelianne1 Damlanurrr kuzum valla bana is yapmak yasak fakat yurudugumde cok fazla pisman oluyorum ya bisi olduysa diye 😂😌 galiba hormonlardan😂