Pinkbutterfly canm çok şükür iyisiniz bende epidural aldım suni sancı da aldım ıkınamadm ve bebek haznede oksijensiz kaldı 14 gün küvesde kaldı şimdi yanımda ama iki aylık olduk, canını sıkma inşallah unutacaksın herşeyi ben üç gün hastanede kaldm suni ile başlamıştı doğum , herşey çok zordu ama geçti şükür senin bebeğin de yanındaymş daha çabukça toplanırsın inşallah ❤️