sevccan Benimde sancılarım çok. Doktoruma yazdım tansiyonu ölç söyle dedi. Bebek hareketleri nasıl diye sordu. Çarşambaya çağırdı. Zaten nst de sancı çıkmıştı. En düşüğü 35 en yükseği 60 bir kerede 80 olarak. Bizimki erken gelecek galiba. Ben bu gece 37. Haftada olucam