SenaKoputan Hilal2205 çok iyi olmuş valla. Ohh kimse gelemez ne güzel. Lohusaligin tadını çıkarırsın inşallah. Benim de 1 ay kaldı nasipse
Ozlem23 Hilal2205 😄 eşim bana artık evde dogurursun ben sıcak suyu hazırlarım diyo 17 gün var bizimde
2inciannelik Hilal2205 geçen sene ilk karantina olduğu zaman doğum yapmıştım ilaç gibi geldi ne gelen ne giden eşim de 3 ay evde kaldı maaşını da alıyordu . Çok güzel geçmişti . Lohusasın seni sıkan depresyona sokan kimse olmuyor en güzeli
BabyYoda Esen3535 Paket servisle çalışan restoran işletmecisiyim. Kıyamet kopsa herkes sığınaklara dense biz yine paket servise devam 😁
BabyYoda Esen3535 Vazgeçmeyin zaten siz sipariş verin ki biz de eve ekmek götürelim yoksa bu değirmen başka türlü dönmez ☺️
Senemunlu Esen3535 calisan biri olarak ve 1.5 yasindaki evlatla mutlu oldum azicik dinlenicem :) ama ev yemek ivir Ivirr bu tipple taklabilrm 😁😁