lavitaebella Hamilelik belli olmadan hemen öncesinde cildiye doktoru bioderma tavsiye etmişti. Memnunum
deletedmom28 Ben de takolon kullanıyorum arko ve bunun dışındaki güneş kremleri bende leke yapıyo hassas oldugundan 😣
Okaradeniz Solemta pregna ama berbat bir krem yaa mecburen kullanioruz ama yuzume surunce kolay dagilmior insani krec gibi bembeyaz yapior.Ama napalim zararli kremlerdense bunu da mutlaka kullanmak lazim.Yuzdeki lekelenmeye de engel oluomus
Bernaaa Ben yvroshe nin kremini kullanıyorum ,hamile kalmadan öncede kullanıyordum doktorum devam edebilirsin dedi..hayatımda kullandığım sürüşü en rahat krem...30ml.kutusu olsada gerçekten çok bereketli bir ürün hanımlar tavsiye ederim..Kesinlikle suratta beyazlık kalmıyor.