EEEEEEL Kızlar 40 haftaligim ve amniyon sıvısı 9 cmmis. Normal mi miktarı. Malum devlet doktorları pek ilgilenmiyor fazla baştan savma bilgi verip geciştiriyorlar. Özel için imkanım hiç yok.