Doğum sancısı aralıklarla geliyor. Sonra tamamen geçiyor rahat bi nefes alıyorsun. Belin aşağı tarafında oluyo. Anlamamak imkansız maalesef acele etmeyin bekleyin zaten gerçek doğum sancısı ise aralıkları kısalır. Bende ilk doğumumu yeni yaptım hep merak ederdim Nası bi sancı diye çok güzel bi şekilde tecrübe ettim. Hiç acele etmeyin gelmesi için suni sancı kesinlikle almayın bence