Stresliii33 Bu haftalarda olupta yasayan varmı ne kadar süre sonra doğum oldu bu arada nst de sancilarim 30 50 arasi çıkıyor düzensiz bi şekilde
denizkizim Stresliii33 benim de 34ten beri 1 cm açıklığım var şu an 36dayım. doktor normal dedi kaslrın gevşemiş dedi iğne bile yapmadı. nstde de düzensiz az sancılar çıkıyo
Hey123 Stresliii33 bugün bende 35+0 haftamdayım. Perşembe günü randevu var. Çatı muayenesi olmamayı düşünüyorum ama yine de bilmiyorum
Eski9 Stresliii33 Açıklık muayene ile mi anlaşılıyor erken haftada ultrasonda falan mı görülüyor hiç bilgim yok ağrı sikayetiyke falan mı gittiniz
Stresliii33 denizkizim çok şükür ilerlemişsiniz banada normal dedi ama biraz daha dursa daha iyi olur korkuyorum
Hey123 Stresliii33 evet ilk doğum. Bilmiyorum ki ya erken mi çatı muayenesi için ve erken doğumu tetikler mi acaba muayene olmak bi de muayene sonrası kanama oluyormus hafif o yüzden iki hafta sonra mı olsam diye düşünüyorum 🤔
Stresliii33 Eski9 evet ağrılarım vardi bide suyum geldi zannettim tutamadim çünkü birden aktı ama megersem akintimmis öyle kontrol ettiler