32 haftama kadr sami ulus beştepe hast. gidiyordum şehir hastanesine geçiş yaptım kontrolum oldu dogumu burdamı yapıcaksın diye sordu asistan evet dedim kan verdim orda devam edeceğim için haftaya tekrr kontrolüm var herhangi bir sorun olmadı alıyolar gebe polikliniğine alıcaksın yoksa sıra alırken farklı bir bölüme yada yanlış alırsan muayene almıyolar