Tostiginannesi Canım anneler merhaba, 34 haftalık hamileyim ve artık kontrollerim sıklaştı araştırma hastahanesine muayeneye gidip geliyorum tam kapanma sürecinde muayenelerimizi nasıl olacağız izin belgesi nasıl alabiliriz bilginiz var mı 😭
SB_ Tostiginannesi randevunuz varsa eğer izin belgesine gerek yok randevunuz sms olarak geliyor size ve polise denk gelirseniz onu göstereceksiniz
Cansu-13 Tostiginannesi hamile olduğunuzu ve kontrole gittiğinizi söylerseniz problem olmaz ben 155 i arayıp sordum 3 refakatçı ile hastaneye gidebileceğimizi söylediler zaten hamile olduğunuz karnınızdan da belidir problem olacağını zanetmiyorum
Ozlem23 Tostiginannesi randevum olunca izin belgesine ihtiyacın yok sanırım ben daha önce yasaklarda aramıştım öyle demişlerdi kimse yolda sormadı ama sorsalar randevumu göstericektim
Tostiginannesi SB_ malesef araştırma hastanesine gidiyorum randevuyu da anca oraya gidip alabiliyorum öncesinde ne randevu alınıyor ne de SMS düşüyor telaş içerisindeyim Allah sonumuzu hayır etsin 🤦🏻♀️
Nrcncygn Hastaneye giden vatandaslara yardimci olunuyor cnm durduran ekiplere hastane kontrolune gittigini soyle sorun yapmazlar hastaneye gittiginde giris yapiyosun zaten her halukarda elinde belge oluyor ki en buyuk belge karnimiz :)
Tostiginannesi Cansu-13 ya valla içime su serptiniz çok teşekkür ederim allah razı olsun Allah hepimize evlatlarımıza sağlıkla sıhhatle kavuşmayı nasip etsin inşallah ☺️🙏🏻