eylul02 bizimde 18+1 😊
Ciciannecik nasıl geçiyor 😊ben cok şükür mide bulantısı yaşamıyorum
19+0 olduk bugün bende 1 haftadır hissedıyorum 🥰🥰ve 4 kilo aldım🤷🏻♀️
Ygmr89 normal bence 4 kilo ☺️ Ayrıntılı ultrasona girecek misiniz 20. Haftanızda
eylul02 tabiki🥰🥰🥰
eylul02 Evet canım başlar çok zor geçti de. Şimdi iyiyim şükür hamdolsun🤲🤲😍
eylul02 sola yatın, çikolata yiyin diyorlar 😄
@eylul02 Evet canım ☺️