zdemKln İlk gebeliğim düşükle sonuçlandı. Şuan tekrar hamileyim allaha şükür. Kürtaj yapan doktor sonraki gebeliklerinde düşük tehlikesi olmasa bile önlem alınsın demişti. Düşük için ne gibi önlem alıyorlar. Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşabilir mi. Teşekkürler.
Sanirimanneoluyorum zdemKln progestan kullanıyorum başından beri ve her hafta proluton iğne oluyorum 31 haftalığım hala devam
Dykdyk zdemKln Ben progrstan kullandım iğne olarak birde coraspin kullanıyorım hala ayrıca bol su ve istirahat
Seydahmet Progestan ilaç başlanıyor. Bol su ve istirahat öneriliyor. Başından beri bana uygulanan böyle yani canım. İnşallah bi sıkıntın çıkmaz
Tura16 Ben Progestan kullanıyorum iyiyim suan ama doktor kutu bitene kadar devam et dedi yan etki yapıyo
Bekleyenler Sanirimanneoluyorum 17 de iğneye başladık. 11.haftadan beri progestan fitil kullanıyorum. Demek siz 31 de hala kullanıyorsunuz. Benim de öyle olur korkarım. Sertleşme vardı karnımda o yüzden iğneye başladık
shtngstr Progestan istirahat ve pruloton iğne genelde yapılan bunlar ama düşüğün özel bi sebebi varsa pıhtılaşma vs gibi onlarında tedavileri var. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Sanirimanneoluyorum Bekleyenler canım benim rahim ağzı kısalığı erken Doğum riski vs bir sürü şey vardı o kadar çok şey yaşadım ki bana birşey olmadıysa bu zamana kadar şunu söyleyeyim Bebişin bu dünya da yiyecek lokması varsa her türlü gelecek stres yapma kendine iyi olacak her şey diye sürekli rahatlat kendini
Yengec33 zdemKln canım bende ilk gebeligimde düşük yaptım kürtaj oldum 5 yıl sonra şuan yine hamileyim 6 aylık çok şükür extra bisi yapmadım ( ilk eşimle ayrıldık ondan 5 yil)
Sanirimanneoluyorum slmcn geç kalınmıştı dikiş için maalesef hiçbirşey yapamadık. Istırahat ederek geçirdim bir süre ara ara ölçümler farklı çıkıyor yorulmayla bağlantılı gelmişti bana Gerçekten dinlenerek geçirdiğim haftada ölçüm normal çıkıyordu