VMS Iki gundur surekli sol kasigim agriyor sanki ayagini bastiriyor gibi geliyor ama surekli bir baski var canim yaniyor bebek yuzunden mi yoksa baska birsey olabilir mi acaba?
Csm VMS muhtemelen bebek ters pozisyondadır, benim de öyle. Kasıklarımda baskı, sancı oluyor, şişiyor vs. Dr ayakları rahme denk geldiği için dedi
Alyaesmaa VMS Evet bebek hareket edince çok acıtıyor bazen dişimi sıkıyorum🤦🏻♀️bazen bir yerıyle diretiyor ayağımı kafasımı artık bilmıyorum çok acıtıyo