Asil_Egem Bu kapanma sizce Ağustos’ta kalkar mı ya benim doğumda Ağustos ailem uzak burda kimsemiz yok çok büyük sıkıntı olur çünkü bana😒😒
Seyma46-46 Asil_Egem inşallah kalkar benim de doğumum Temmuz sonu Ağustos başı ailem uzakta. Umarım o zamana kadar düzene girer.
Beyzan Asil_Egem ramazan basinda alınan yasak kararlari sonrası vaka sayısında ciddi bir düşüş olmuş 10 günde. Bence bu yeni yasaklar baya azaltacak yazın zaten vaka sayılari düşüyor bence Ağustos’ta baya kontrol altına alınacak
Taze_gebe Asil_Egem kalkar merak etme turizm sezonu geliyor geçen sene de temmuz 1 esnek bitirdiler normalleşme genelgesi yayınladılar
3_prenses_annesi Asil_Egem zannetmiyorum ama uzarsa şayet durumu anlatirlar ozel isin çıkarır ailen canım yanina gelmek için
Nrcncygn Bu tam kapanma beni vurdu 34+5 teyiz 35 te ankaraya doguma gidecegim cumaya bilet aldim inslh izin belgesi alabilirim
Asil_Egem Taze_gebe bende öyle düşünüyorum umarım öyle olur daha 4 ay var nerdeyse o kadar kapatmazlar bence
Gmz41 Asil_Egem Bayramdan sonra turizm sezonunu açacakları için yasaklar kalkacak merak etmeyin. Zaten açıklama yapılırken bile bayram sonrasında turizmi açabilmek için bu kısıtlamaya gidiliyor denildi.
Asil_Egem Gmz41 hııııı onu duymamıştım seyahat kısıtlama deyince tüm algılarım kapandı ben nasıl doğuracam şimdi diye😂😂😂