Kızlar geçen hafta çarşamba doktora gittim bebek 7+4 dü crl ise 1.33 dü bugün pazartesi gittim bebek 8+1 crl ise 1.69 kızlar sizce bu süre içinde az mı gelişmiş crl kısmını diyorum anlayananız var mı bu haftada da bu ölçüm normal mi sizce bana çok az gelişmiş geldi crl kızmı ölçümde en az 2 cm olmalı diyo nette 😥