Kızlar lütfen kafam allak bullak. Bugün Dr a gittim 40+2 yim. Ama maalesef ki 5haftalik kdr gelişim geriliği varmış. Yatiralim dedi ben hazırlanmak için yarın geleceğimi söyledim ve yarın sabah Dr a gidicem inşaallah. Henüz doğum yapmadığınız için siz demiyorum çevrenizde böyle şeylerle karşılaştınız mi hiç yani gelişim geriliği olduğu halde doğumdan snr herhangi bir sorun karsilasmama gibi. Lütfen çok yiprandik kaç saattir dusune dusune.