Selamlar😇
Ağustos başı gibi doğumum olacak ama ıvır zıvır hazırlıklarını son zamanlara bırakıp gümbürtüye gitsin istemiyorum🙊😄
Doğumda dağıtacağınız hediyelikler için fikir almak istedim. Eşimin de benim de ailelerimiz çok kalabalık, o yüzden nereden fiyat alsam bana çok yüksek geliyor. Hazır mı aldınız, kendiniz mi yaptınız? Bizim en az 100-150 tane yaptırmamız lazım🤦🏼♀️ Yardımcı olur musunuuzz 🌸 Şimdiden teşekkürler 🙏🏻