Susamtanem2 Güzel anneler İzmir de detaylı ultrasona nerede girdiniz kaçıncı haftada ve kaç gün önceden randevu almak gerekiyor çiğli eah da var mı detayli bilgisi olan paylaşırsa sevinirim şuan 16+4 um ne zaman randevu almam gerek
Celiklibusee Susamtanem2 cuma günü gireceğim 19+6 olarak :) cınarlı hastanesi anıl bozdereliye gideceğim
Susamtanem2 Celiklibusee Celiklibusee Bende 20-24 diye biliyorum ücreti nedir cd veriyor mu bir de eşleri alıyor mu içeri
Evgenya Celiklibusee ben dün kendisine yaptırdım. Çok pozitif biri ve çok detaylı anlatıyor. Foto veriyor. Yarım saat kırk dakikaya yakın baktı seninle sohbet halinde sürekli zaten. Tek tek anlatıyor gösteriyor her şeyi🙂
Yglzr nslhhsn9221 21. Haftadayım ben banada doktorum 21 bitmeden bu hafta yaptırman gerekiyor geçirme zamanını dedi..
Yglzr nslhhsn9221 merhabalar evet gittim canım memnun kaldım bebeğin her şeyine baktı 40.50 dk filan detaylı inlecedi her şeyi. güleç esprili bi doktor bol bol resim verdi ben beğendim 😊☺️
Yglzr Susamtanem2 merhabalar evet gittim canım memnun kaldım bebeğin her şeyine baktı 40.50 dk filan detaylı inlecedi her şeyi. güleç esprili bi doktor bol bol resim verdi ben beğendim 😊☺️