eilik 4 mayısta randevum var benimde özel hastanede, eşimle gidiyoruz. Sms falan atılmıyor ve bu zamana kadar da hiç atılmadı. Doktorum randevu kartına saat ve tarih yazıp veriyor, polis çevirirse onu göstersek oluyor mu?
Gmommysboy eilik hastaneniz halleder hasta kaçırmamak için sms i de atarlar, davetiye de basarlar😌 daha haber yeni telaş yapmayın illa ki gidilir sağlık bu
Hiranurecrin eilik Ay yok yok haberlerde falan görüyoruz ya polis sürekli birilerini çeviriyor herkeste diyor hasteneye gidiyoruz ceza yememek için falan ondan aklıma geldi çok.komiğime gitti😂😂
Ebrumihrimah eilik cuma günü kontrole gittim mesaj felan vardı ama çok bekledim polis cevirsin kontrol etsin az atraksiyon yaşayalım ama yolda polis bile görmedim 😂😂😂
esrabia eilik benimde 7 mayısta randevum ESHOT kullanmam gerekecek tek başıma da gidemem inşallah sıkıntı olmaz
Buketkucuk eilik bence olur neden olmasın zaten randevunuz sisteme düştüğünden sistemde de görünür bence😊
Elcnbykckr eilik evet benimde 4mayıs özel hastane sadece doktor kağıda yazdı verdi bende merak ediyorum