Ebruylmz Kızlar göbeğim çok tüylü hamile olmafan once ağda yapıyordum 17+4 günlük hamileyim tatile gideceğiz acaba yapsam bir sakincası olur mu ?
Betus93 Ebruylmz ben hep aliyorum. Esim surekli seviyo karnimi. Ben kendimi rahat hissetmiyorum. Oda jiletlealiyorum😂
Ebruylmz egeege daha sonradan çıktıysa ve az sa sarartıcı krem öneririm almayın bence doğumdan sonra alırsınız
Ebruylmz Betus93 jiletle neden alıyorsun canım o hatayı bende 1 kez yaptım sertleştiriyor bence vaz geç 😊