Ozlemms35 Göğüs ucum yok ememiyordu slikon uç aldım emmeye basladı bugunnçok şükür. 2 mememde taş gbi oldu 2 gündür. Yere egilip kalkarken bile çok sızlıyo. Ateşim yok ama. Halsizlik de yok. Mastit oldummu anlamadım. Yumru var memelerimde ama emzirmeye de tam bugun basladım o yuzden bırakmak istemiyorum
Dyg61 Ozlemms35 başta tazyikli gelebilir sütün birazcık sağıp öyle ver canım göğüslerini biraz yumuşatmış olursun sık sık emzirmeye çalış MaşaAllah sütünde gelmiş
Serpil-3 Ozlemms35 aynı durumu ilk çocukta bende yaşadım dr hemen sağ yoksa mastit olursun dedi sıcak havluyu koyup yumuşatır sonra da sağardım eğer mastit olsa göğüslerin morarır ve ateş olur olmadan acele müdehale et
Merycan Banyoda sıcak suyun altında masaj yap göğüslerine o yumru olan yerler tıkanır zamanla yada sağ göğsünü rahatlasın boşalsın biraz. O esnada,sık sık emzir.mastit olursun,allah korusun skntili süreç basımdan gecti
Sureyya_beren Sütün fazlasını sağın, mastit olsa anlamamak gibi bi şansınız olmaz, çok şiddetli ağrı olur ateş olur süt azalır. Mastite çevirirse o zaman zor olur o yüzden baştan sağıp rahatlatmak en iyisi