Şimdi malum yasaklar geldi ve her şey çok belirsiz.Biz bu kapanmada sürecinde ailelerimizin yanına gitmeye karar verdik.Eşim kendi ailesiyle ben kendi ailemle kalcam.Ama benim doktorum eşimin yaşadığı şehirde ve bu süreç içerisinde doktor randevum var.Doktorumun kliniğinden mesaj geliyor randevum olduğuna dair.Ben bu randevu sms’ini gösterip şehirler arası yolculuk yapabilir miyim?