Selam anneler.Son 15gün.Dün az bir sekilde kan gördüm.Postda acmisdim anneler nisan dediler.Bende nisan gelisimini boyle agrili cok kan sivi falan zann ederdim.Azacik toz gibi kan degmis.Sabah kalktim hemen doktora.Doktorum evet ama bu hemen doguracaksin demek degil.mayisin 10nuna kadar vakit verdi.Bakalim hayirlisi olsun ALLAHIN IZNIYLE SAG SALIM ALALIM YAVRULARIMIZI KUCAGIMIZA🌺🌸🌺🌸🌺