Kayadan34 geçmiş olsun cnm bende fena hastayım koca kış hastalanmadım yaz ortasında fena kapıldım 😢 ilk etapta ilaç kullanmamak için ıhlamur bal limon yaptım olmadı tavuk çorbasına bol karabiber bol pulbiber ve limon ekledim yedim yine olmadı öksürükten uyuyamıyorum bugün ilaç almak zorunda kaldım öksürük şurubu boğaz spreyi şurup ilk 3 ay kullanılmıyor sonrasında kullanımda sakıncası yokmuş spreyi 3-4 gün kullanıp bırakıcam doktora gitmediysen gitmeni tavsiye ederim yaz geibi daha kötü