Mrssmuge Mom567 20+3 500 gram dedi tospiğe ama boyumuz 27 cm Yemekle alakalı ben hiç özenli bir şey yemiyorum bende şaşırdım maşallaj güzel bebişlerimize
Mom567 Fidoss ben 23+5 haftayım 530 ama az geldi bana hastaneden geldim bugün birsürü ağladım çok umutlu gitmiştim kilo aldırck herşeyi yedim 1 ay boyunca gidince hüsrana uğradım😔
Fidoss Mom567 yani ben aman aman beslenmeme dikkat ettim desem yalan olur birde covit olunca iyice yemeden kesildim bunada şükür diyorum o sebepten 6 kilo verdim gebelik dönemimde
Mom567 Suheyla06 maşallah💕ne yediniz özel bişey yedinzmi kilo aldırmak için 530 gram çıktı bugün kilo aldırmak istiyorım
Suheyla06 Mom567 teşekkür ederiz 😍 inan hiç özel bir şey yemedim yemiyorumda gündelik hayatımda nasılsam öyle yemeye devam ediyorum kilo alır yükselir üzülme sıkma canını
serifeyvz Benim 19 haftamda 380 gram cıktı , sizce kılosu nasıl doktorda bısey demedi , kılo alması ıcın neler yıyosunuz en cook
Mom567 Whiteswan maşallah❤️ Bende kilo aldırmak istiyorum birsürü meyve yiyorum et yiyorum hatta ben hiç kilo almamışım geralde bebeğe yaradı dedim 23+5 haftalığım bugün gittim 530 gramı görünce çok ağladım
Whiteswan Mom567 Canim olcumler yanlis cikiyor çogu zaman hic uzulme bebegin pozisyonundan degisebiliyor yarin gtsen belki 600un ustunde cikcak
Mom567 Whiteswan bilmiyorum çok kafaya taktım 19 haftalıkkende 263 gramdı her şeyden gıda alıyorum kilo alsın diye ama yok😔
ipekeylul Mom567 neden cok agladinizki kilo takibi icin daha cok erken 23. Haftada bebegin kilosumu olur daha yazık gelismesini tamamlamadan siz kiloya takmissiniz 200 300 gr eksik olsa ne olur saglikli olsunda.. aglamak icin hicbi sebep yok. Kac gr olmasini bekliyordunuz bu haftada
Mom567 ipekeylul evet en önemlisi tabiki sağlıklı olması🙏🏻 Ama çok uğraştım herşeyden faydalansın yediklerim yarasın diye 1 ay boyunca gitmedim hastaneye iyice beslenip gidiyim diye herşeyi bol bol yedim vitamin aldm gittimde kilosunun 530 oldunu görünce ağladım o an bilmiyorum annelik duygusu işte😔