Halenur_58 Adaa8905 ben de yaptırdım ama ne zaman belli olur bilmiyorum adetimi bekledim ve üç gün gecikmişti test taptım hemen çıkmıştı
Seraykrblt Adaa8905 iğneden 2 hafta sonra adet olman gerek 2 gün falan gecikirse test yap negatif çıkarsa da bekle adet olup olmadığına bak bende 2. İğnede gebe kaldım Allahım tüm isteyenlere nasip etsin inşallah🌸
isilersu Adaa8905 ben 18 gun sonra adet oldum canim umarim sen olmazsin,hamis olursun kalpten diliyorum 💜💜💜
-hilal Adaa8905 bende kullandım İnan hiçbir belirtim yoktu tutmadı demekki dedim o kadar emindim tutmadığına 14.gün test yaptım Rabbim nasip etti pozitif çıktı Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
yararozlem Aynuromerbyr12 canim belirtiler varmiydi? Benim 16 gun gecti negatif cikiyor:( adet olmayi bekliyorum.
Adaa8905 Aynuromerbyr12 iğnenin etkisi geçtikten sonra adet mi olunur yani canım pek adet belirtim yok
Adaa8905 yararozlem belirtin falan varmı benim çok yoğun beyaz akintim vardı 2 gündür yok kasiklarimda batma var
GulcanDongel Minik95 al bak en azından için rahat olur. seni çok iyi anlıyorum ama yapmadan da ikilem de kalacaksın.