Merviss bizimki de eşimin yanında sürekli nazlanıyor dışım ağrıyor şuram ağrıyor buram ağrıyor diye yemek felan yemiyor sonra oğlu gidince biseyi kalmıyor iştahı açılıyor eşimin yanında konuşuyor o yokken konuşmuyor suratı zaten gülmez suratsız ben hamile olduğum halde nazlanamiyorum eşime geçen sene bunun yüzünden evliliğim bitecekti çok kavgalar ettik çok tartıştık ama bana inanmadı bende artık hiç konuşmuyorum aynı evin içinde kendim herşeyimi yapıyorum çok şükür ,oda kıçını devirip yatıyor allahım muhtaç etmesin doğumuma az kaldı o halimde yapıyorum rabbim doğumunda kolay olurda ayağa kalkarım hemen