Momsalpzey Haftada sancılar ve 2 cm açılmayla hastaneye gitmiştik doktor tutalım falan derken iğneler falan sancıları durdurduk ama kapanmada napacağım çok korkuyorum eşim zaten sorumsuzun teki annem nasıl gelecek büyük strese girdim😓😓
Sibelrx Deniz59 doktorunu arayip gidebilirsin bence ben sormustum yasak diye randevum vardi yasakta gelebilirsiniz dediler
Sibelrx Kaderimm bi kac tane calisir ama zannetmiyorum insanlar cikmazsa 1 iki kisi icin calissinlar esim dolmus soforu gitmicek
Kaderimm Sibelrx Yaa özel araba yok randevulara nasıl gidicez bı saat önceden dolmuş beklemek gerekecek ozaman