Hilal2205 Seyehat sadece izne tabi olacak denildi ama gece yine genelgede belli olur şartları, ben de 3 mayısta doğum için memleketime gidecektim. E devlette izin nedenleri arasında bize uygun pek neden yok, bizzat kurumla görüşmek lazım sanırım, alo 199 var nüfus Müdürlüğü hattı. Şu an çok yoğun ben de izin alabilir miyiz diye şartları oradan öğrenmeye çalışacağım