Yeppudaa Babyiveannesi canım bir parol al .çok su icmenlazim . Vucutsuzuz kalincada baş ağrısı oluyor .ayağına soğuk su dök . Karanlık bir odada gözlerini kapa ve uyu inşallah cabuk geçer.
Anesanne Benim de oluyor ara sıra doktorum parol alabileceğimi söyledi. Sen de istersen doktoruna danışıp alabilirsin