tanya25 Türkiye’nin 29 Nisan Perşembe saat 19.00′dan itibaren 17 Mayıs saat 05.00′e kadar #tamkapanma dönemine geçileceği açıklandı. Gündem ile alakalı görüşlerinizi , soru ve cevaplarını bu post altında paylaşabilirsiniz. Sağlıklı günler 🌹 https://www.icisleri.gov.tr/81-il-valiligine-tam-kapanma-tedbirleri-genelgesi-gonderildi
Annesininkuzusu01 tanya25 Allahım bu son olsun artık kurtulalım şu illetten evlatlarımızı doya doya nefes alacağımız dünyaya getirelim Yarabbim🙏🏻
EceZ Erturk özel hastaneler için polis durdurduğunda sms gösterince sıkıntı olmuyor. Devlette de öyle olması lazım.
Seyhasya Erturk evet yaa nasıl olacak 12 mayıs sezaryan dogum olcam doktoruma yazdım.bakalim ne diyecek
Rabismomm4 Yuceroglu ben özele gidiyorum izin kağıdı veriyorlar vatsabdan resim atıyorlar hafta sonu öyle oluyordu şimdi de aynı olur
-ilknur-10 Yuceroglu özelde sıkıntı olmuyor randevu aldığın saate randevun olduğuna dair bir mesaj gönderiyorlar onun ile gide biliyorsun (asıl sıkıntı şehir hastaneleri)
Annesininkuzusu01 EceZ Bildiğim kadarıyla pandemiden dolayı devlet hastaneleride randevusuz almıyor e nabız sms gönderiyor🙏🏻
Buseylul EceZ Bu yasaklandi ama yan dal hastaneleri icin mesela biz hastalarimiza belge veriyoduk simdi belgen dahi olsa gidemezsin diyor
Minnaktospik EceZ devlette de öyle zaten mhrs randevu sistemi üzerinden randevu alinca mail geliyor e devlete mail adresinizi kaydederseniz, onu gösterebilirsiniz 🙏
serenty_123 Sağlık ocaklari muayeneler olucak mi ki acaba şeker yüklemem vardı doktor kontrolü m vardı mayıs ayında nasıl olucak
Mrymonek serenty_123 bugün saglikocagindaydim sordum aynen devam onlarda kısıtlama yok istediğine gidebilirsin
Minnosanne06 Mom0891 kesin bilgi mi? Çünkü sadece kapanmayı söylediler. Detaylı bir açıklama göremedim
alyagulce Mom0891 size bişi sorabilir miyim sağlık çalışasınız sanırım , sağlık ocakları toxoplazma için test yapıyor mu bilginiz var mı ?
Zamanbukucu Mom0891 benim detaylı ultrason ramdevum var görğntüöeme merkezi olarak geçiyor klinik, buda sağlık kuruluşu olarak geçiyor mu ?
mjora Hastene randevuları iptal olmaz neden olsun… benm annem gelecekti ya 😖 seyahat yasağı nasıl olacak acaba başka da kimsem yok tek başımayım 😣
Zynp27 mjora ayni durumdayız malesef doğuma 2haftam kaldı annem gelecekti yanıma nasıl olacak bilmiyorum.
Berra71 mjora evet ya bende anlamdım orayı izin almak lazım öyle anladım ama kimi öyle birşey yok tam kapanma dedi bende uzun zamandır evdeyim memlekete gidecektim 😔
maviscik77 mjora benim de ablam gelecekti inşallah Çarşambadan gelebilir siz de bir gün önceden ayarlayın ☹️
eslemeslem mjora özel durumlarda seyahat izni var durumunuzu bulunduğu ilçedeki kaymakama iletin ordan seyahat belgesi alıp gelebilir
Petyynut Mom0891 sanırım bilginiz var açık olur mu gerçekten özel muayehaneler çünkü 23 Nisan kısıtlamasında ctesi kısıtlamalarında kapalı oluyordu inşallah bu sefer açık olur😔
syazkaannn01 Bsmlh cümlemizin içinde de eşimlerimzin ve eşimin Allah yar ve yardımcısı olsun , doğacak bebeklerimizin yüzü suyu hürmetine Rabbim bir kapı açsın bizlere amin 🤲🏻
Seydaakoluk Bsmlh olan esnafa oldu gerçekten 20 gün gelir yok ama gider var keşke bu duruma çare bulsalardı bu kadar mağdur olmazdık
minikbirisi ipektosunannesi vallahiii benimde öyle bakalım nolucak 6sinda benimde randevum ikili testim var
turansmom1 ipektosunannesi Arayıp söylemeniz lazım yoksa atmıyorlar. Yasak var randovüm var, randövümün olduguna dair mesaj yada fotograf atarmisiniz de. Bende cocugun randövülerinde öyle yapiyorum