bsrasd ben şehir hastanesinde çalışan biri olarak Murat beye gidiyorum doğuma kendi doktorunuz girdiği için. Şehir hastanesinin yenidoğan y.b. Ve dogumhanesi gercekten cok iyi yakın zamanda iki arkadasım normal doğum yaptı sancı odaları tek kişilik odalarda imkanlarına güzel ama onun dısında ebeler yaptırıyor dogumu ebelerde gercekten iyi. Doktorlar tabi özeldeki gibi açıklayıcı olmuyor muayene olup bitiyor Buda yogunluktan ben Nihat beye gittim ultrasonu falan iyi ama özeldeki gibi aman aman ilgi beklemeyin. Kezban hanıma gittiler diğer arkadaslarımda onlarda memnundu ama dediğim gibi bi ilgi alaka beklerseniz malesef olmuyor.