-Kbra8- Yuceroglu ben 37.haftamdayım bu iki hafta içinde doğum da olabilir. Ailem gelecekti yanıma. Memleketteler. Şimdi onlar nasıl izin alacaklar nerden alacaklar. Gelemeseler ben burda ne yapıcam. O kadar strese girdim ki şu an ya.
Yuceroglu -Kbra8- Şu iki gün içinde gelmesi lazım onlarında 🙄 Uzaktan yakını gelecek herkes için çok zor oldu
serenty_123 Hamile hamile olan bize oldu yaa bende tek gidemiyorum yolda tansiyonum düşüyor bayılıyorum nasıl olcak az stres var gibi bide bu çıktı cidden gerildim artık bu nedir yaa