Aleynaa1 Salı günü hcg 350 çıkmıştı bugün tekrar kan verdim 3962 çıkmış . Doktora randevu almayı düşünüyorum bebeği kalp atışını duymak için sizce kaç hafta daha bekleyip randevü alıyım. Sizler kaçıncı haftanızda görmüştünüz bebeği kalp atışını 🥰
Buseylcn Aleynaa1 ben 6+4 te duymuştum Canım ama değişiyor garantiye al ve 7. Haftaya randevu al bence