Herkese hayırlı akşamlar kızlar sorum şu ki Doğumdan korkuyorum ama kendimi sakin tutmaya calışıyorum ki hamileliğim güzel gecsin diye ilk doğumum olucak Allah nasip ederse inşallah anne adayları daha önce doğum yapmış olanlar cevaplarsa sevinirim doğumu kolaylaştıran şeyler nelerdir neler yenmeli ne tür egzersizler yapılmalı suni sancısız dikisiz yada az ağrılı nasıl doğum yapabiliriz inşallah herkes sağsalim kucağına alır bebişini