nuranne 24 nisanda yumurtlamayı gördüm 25 nisanda çatlama oldu kaç gün sonra hamilelik testi yapabilirim? Ve döllenme hissedilir mi çünkü çok kaşık ağrım var
MinikMucizeninAnnesi nuranne ben yumurtlamadan 15 gün sonra bile negatif gördüm. 20.gün yani adetim 3 gün gecikince pozitife dönmüştü ☺️
ozgeecan9 MinikMucizeninAnnesi 15 günden önce hic yapmışmıydın canım. Benimde 11 nisanda çatlama oldu bugün adet olmam gereken gün olmadım test yaptm negatif
La_Liberte MinikMucizeninAnnesi aradan baya zaman geçmiş bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almışsınız çok şükür Allah sağlıkla bağışlasın size inşallah 🥰 size sormak istediğim ovülasyon testinde mi çatlamayı gördünüz. Postları gezerken denk geldim de 🥰
MinikMucizeninAnnesi ozgeecan9 çatlamanın 11.günü yaptım negatif 13.gün yaptım negatif 15.gün yaptım yine negatif tutmadı olmadı diye üzülürken biraz daha bekledim ve reglim bi kaçgün geciktikten sonra silik çizgi ile gördüm
Camilaaa nuranne yumurtlamadan 10 gün sonra erken gebelik testinde ikinci çizgiyi gördüm. Aynı gün kanda beta hcg 42 çıktı.
ozgeecan9 MinikMucizeninAnnesi hayırlı olsun sağlıkla gelsin 💕 toplam kaç günde çıkmış oldu birde çatlaman nezaman olmuştu? Bir umut bekliyorum bende 🙏🏼
Elfcm nuranne 23 subatta catladi 8 martta pozitif gormustum canim. Ertesi gun kan testi yaptırdım onda da cikti. 14 15 gun falan 😊 hayırlısı olur insAllah 🤲
Annesibebegi nuranne yumurtlamam 6nisan gözüküyordu 1 hafta sonra kasığımda agrı, batma ve gaz şişkinlik yaşadım. 16 nisanda erken gebelik testi yaptığımda pozitif görmüştüm.
Meryemce92 Annesibebegi benimde yumurtlamam 19 unu gösteriyordu aynı söylediğiniz belirtiler var bende de gaz akıntı şişkinlik kasıklarda hafif sancı bel ağrısı