Selintrk İyi aksamlar herkeze Arkadaş tavsiyesi gruba katildim..doğumuma 1 ay var oğlum için aklinizdaki iddali isimleri yazarmısınız acaba rica etsem tesekkurler simdiden.
mlkkk Selintrk bizim üç ayımız var hamileliğin beni tek zorlayan yanı isim konusu hiç biri içimize sinmiyor tam anlamıyla ama siz belki beğenirsiniz. Kürşad Mete Metehan Alper Yavuz Gökalp Sencer Oğuz Kağan
Pambix Selintrk İlk oğlumun adı Kayra, kısmetse ikinci de erkek dedi Dr .utku ya da Yekta düşünüyoruz henüz karar vermedik.
Rmys_eyllhfa_ Oğlum olsaydı Mert Metehan Alparslan göknel göksal ve umut isimleri aklımdaydı 😇 cadı bi kızım olucak bende kızıma isim bulamıyorum bir türlü çok fazla güzel isim var kararsızlık içindeyiz 🌸