Sofiyamagamedova Bu gun doktora gitdim bebeyin basi kanalda dedi 35,4 haftadayim aglamakdan bi hal oldum tum gun nolur kimse boyle bir sey yasadimi bebek nasildi kuvece girdimi cok korkuyorum ona bir sey olsa olurum 😢😢😢😔
Busbushatun Sofiyamagamedova canm aglıcak bsey yol korkma kanalda demek 2 gune doguruyorsun demek degıl merak etme haftan cok guzel aglayıp stres yapıp durumu kotulestirme 🌸
mlkkk Sofiyamagamedova 36haftalık hamilesiniz çok erken değil eğer haftasıyla uyumluysa ciğerleri gelişmiştir küveze girmesine gerek olacağını düşünmüyorum ki kafası kanalda olunca hemen doğum oluyor mu bilmiyorum bence boşuna üzülmeyin akciğer gelişimi tamamlanmıştır diye düşünüyorum
Ayazali Sofiyamagamedova Dr gittim bugün 28haftaligim bebek kanala inmiş korkulacak bir durum yok dedi.acilmam yokmuş..sizin varmı bilmiyorum..ağlamayın bol bol dinlenin..bende öyle yapacağım 🙏
Miralinda Sofiyamagamedova Allah korusun Rabbim tüm kötülüklerinden seni ve bebeğini korusun benim tecrübem yok fikir veremem ama dualarım seninle üzülme hiç. Hemde hiç bisey olmaz hiç merak etme içini ferah tut Rabbim sağ salim vaktinde kucağına almayı nasip etsin
Sofiyamagamedova Busbushatun doktor cok korkutdu bizi bende baski his ediyorum artik allah her kese yar yardimci olsun 😔
Sofiyamagamedova Bir anda tum agrilarim gitdi yuruyemiyordum simdi iyi sonra tuvalete rahat gide biliyorum bundan supelendik gitdik doktora oda boyle soyledi bir aydir gitmiyordum kontrole vicdan azabindan oluyorum.
Sofiyamagamedova mlkkk doktor kendi doktorum deyildi bizi basindan savdi hic bir aciklama vermedi sabahdan internetde yutubda ariyorum yarin sabah kendi doktiruma gidicem 😔
Cevirmenannee Sofiyamagamedova canım korkma dur ben 35.haftadan beri baskı hissediyorum çünkü bebeğim baş geliş 29.haftadan beri şuan 38+3üm korkutma kendini strese sokmaa ağlayacak bişey yok
Sofiyamagamedova Ayazali banada dinlen dedi allah gardimcin olsun insallah sag salim.kucagimiza aliriz insallah tum hamileler birlikde😔
mlkkk Sofiyamagamedova bi durum olsa söylerdi canım bebek doğum pozisyonunu almış kanala inmiştir bu hemen yarın doğuracaksın demek değil eğer açılman olsa onu da söylerdi bence üzülme çünkü olması gerek bu diye biliyorum bebeğin pozisyon alıp kanala inmesi bekleniyor o haftalarda senin ki ne güzel inmiş açılman yoksa haftasını bekler o daha 😊
Sofiyamagamedova Cevirmenannee o kadar kesin konusdu ki doktor ikinsan dogacak dedi canim allah razi olsun senden sag salim kucagina al insallah♥️
bademsekeri42 Sofiyamagamedova Öyle ağlayıp üzülürsen doğumu tetikleyebilirsin stresten . Hem haftan çok erken değilmiş canım üzülme iyi düşün ki iyi şeyler olsun bol bol yat dinlenmeye çalış
Sofiyamagamedova bademsekeri42 allah razi olsun sizden sabahdan deli gibiyim o kadar baglandim ki yuzunu gormeden kokusunu duymadan
Cevirmenannee Sofiyamagamedova keşke bi ıkınmada doğursak hepimiz 🤦🏻♀️😂 sende sağ sağlim alırsın kucağına inşallah ❤️