yhilalcaglar Kızlar merhaba. Kız kardeşim hamile. Henüz ilk haftalarında. Bugün ilk defa muayeneye gitti. Doktor direk bakalım düşük varmi demiş. Kızın bütün modelini alt üst etmiş. Ayrıca alttan muayene etmiş doktor iki defa hemde. Ilk zamanlar vajinal muayene zararlı değilmi. Ağrısı olmuş biraz korkmuş baya. Yardımcı olurmusunuz
Hnfth yhilalcaglar benm ilk başta kese görünmemişti değerlerim yüksekti alttan baktı kese göründü ben bi sıkıntı yaşamadım canm 2ay alttan muayene oldum
Glmgkcmm yhilalcaglar yani aslinda oyle moralmen dusurmesi hos olmamış üstelik 2 kere kontrol etmesi ve canini acitmasi kizin kendini kasmasida hic dogru değil bi kac gün dinlenmesini öneririm
NaimeYilmaz yhilalcaglar değil zararlı ıyı yapmıs alttan bakmakla hem bı sorun olsa erken tespıt edılır agrısı normaldır hepımızn ılk haftalar kasık agrısı oldu ben 8.haftama kdr 3-4 kere alttan muayne oldm 🤷♀️
yhilalcaglar Çok sağolun kızlar. Ben 34 haftaligim henüz hiç alttan muayene olmadım. Şaşırdım açıkçası duyunca. Ayrıca doktorun konuşma şeklî falan da baya rahatsız etmiş kardeşimi ne haftasını söylemiş nede başka bişey. Sizden bilgi alayım dedim
Dlrasknock Benim rahmim tersti ve ultrasonda goremedi dr. İstersen alttan bakayim dedi bende tabi yeterki gorelim dedim☺️ direk gozuktu kesesi. Bazi durumlarda gerekiyor ama tabiki uslup ve hassasiyet onemli.
Sevde123 Bende yaklaşık 12. Haftama kadar alttan muayene oldum rahim geride olduğu için görünmüyordu karnimdan. Bana da sürekli aman yaptırma çok zararlı düşük olur filan dediler sonra doktoruma sordum böyle böyle diyorlar dedim. Oda eğer zararı olsa neden yapalım ki bebeğe bile bile zarar verir miyiz hem zararı olsa bunca doktor yapmaz her alttan muayene olanın da bebeği düşerdi sağa sola kulak asma demişti.
yhilalcaglar Kızlar gerçekten çok teşekkür ederim. Direk kardeşime okutcam bu yazılanları içi rahat etsin 😊
svmeybgl yhilalcaglar bende ilk kontrolda vajinal muayene oldum hiç bir sakıncası yok sakıncası olsa doktor yapmaz zaten
yhilalcaglar svmeybgl kardeşim anlattıkça ben sinir oldum onu düşünemiyorum bile. Ne kadarlık olduğunu haftaya gelirsen söyleyebilirim falan demiş. Yanina eşini bile almamış bakarken. Özel hastane bide.
svmeybgl yhilalcaglar yanına eşini almaması saçma olmuş . İlk muayene de keseyi görünce bana da kaç haftalık olduğunu söylememişti . 2 hafta sonra kalp sesine gittiğimde öğrendim tam gününü bebek boyunu ölçüp söylemişti
Mrverh Bende yeni hamileyim benim de kese görünmemişti alttan baktı bende korkmuştum orda hamile bir bayana sordum ilk haftalarda bunun normal olduğunu korkmamam gerektiğini söyledi