Srgzl Kızlar ben 23 haftalık üçüzlerime hamileyim kasilmalarim vardı acile geldim nst de düzensiz sancı çıktı doktorum yatış verdi sancıların önune geçelim dedi başına böyle bir şey gelen varmı çok korkuyorum 😔
BirMuallime Srgzl korkma canım sana serum ilaç verirler şimdi bol su iç sen de su kasılmaları önlüyor benim tekil gebelik ama 31 . Haftada benim de oldu benim kanamam da vardı nişanım da geldi şimdi iyiyim ama 33 olduk
Funda_sahin19 Srgzl canım çok geçmiş olsun inşallah vaktinde zamanında doğarlar içini ferah tut strese girme birde kasılmaların nasıl oldu bende 24+1 günlük hamileyim kızım olucak ayakta durunca vajinama baskı hissediyorum ve durmadan lavaboya çıkma ihtiyacı duyuyorum
Busrabyrk Srgzl bende 33 haftalığım 2 gün önce kanamam oldu hastaneye gittim sancılarım çıktı 2 serum takıldı sonra düzeldi doktor bol bol dinlenmemi ve su içmemi söyledi daha iyi hissediyorum korkma inşallah iyi olacaksın Allah şifa versin
BirMuallime Srgzl Allah ın izniyle bi şey olmayacak canım merak etme dinlen güzelce kalkma hiç suyu da eksik etme düzelecek İnşallah 🤲
Srgzl Funda_sahin19 öyle bişey değil kasılma canım karnın taş gibi oluyor ve top gibi bı yerden çıkıyor