Merhaba sevgili anneler, bu sabah sizlere yazmıştım vajinamdan su geldiği için doktora gittim önce alttan muayene etti rahim ağzı kapalı dedi sonra ultrasondan bebeğe baktı sıvısı azalmış dedi… 1 hafta boyunca asla yataktan kalkmayacaksın dedi. İlaç verdi ve sabah akşam iğne olacağım. Eğer dikkat edersem sıvı artabilirmiş. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Bebeğim eski sıvısına kavuşacak mı? Çok korkuyorum… doktor azalmaya devam ederse bebeği almak zorunda kalacağız dedi…